Source: psdtuts.com

لزوم داشتن وب سایت بر هیچ کس پوشیده نیست، امروز در کشور ما اینترنت و استفاده از خدمات تحت اینترنت به سرعت در حال پیشرفت است و داشتن یک وب سایت خوب ، زیبا و کارآمد که براساس اصول حرفه ای طراحی شده باشد به مشتریان فعلی یا مشتریان آینده ما کمک میکند با خدمات و محصولات ما آشنا شوند.

طراحی و راه اندازی یک وب سایت بسیار کمتر از طراحی و چاپ کاتالوگ هزینه دارد و این در حالی است که ما میتوانیم وب سایت خود را مدام به روز رسانی نماییم و محصولات و خدمات جدید را به آن اضافه نماییم ، در حالیکه امکان تغییر در کاتالوگ بدون هزینه امکان پذیر نیست و اساسا کاتالوگ یا بروشوری را که به مشتری داده ایم نمیتوانیم تغییر دهیم.

وب سایت از هر مکان و در هر زمانی توسط مشتریان ماقابل بازدید است در حالیکه برای آنکه کاتالوگ چاپی خود را به مشتری برسانیم دست کم باید زمان ارسال توسط پیک یا پست را در نظر بگیریم همچنین ما کاتالوگ خود را به مشتریانی که ما را میشناسند و یا ما آنها را میشناسیم میتوانیم تحویل بدهیم اما یک وب سایت این امکان را برای مشتری فراهم می آورد که با جستجو توسط موتور های جستجو (گوگل – یاهو ….) با ما و خدمات و محصولات ما اشنا شوند.

توسط یک وب سایت خوب و پویا میتوانیم اطلاع رسانی خوبی برای مشتریان خود فراهم کنیم ، آنها را از آخرین محصولات ، خدمات ، تغییرات قمیت ، نمایشگاه ها و … مطلع سازیم.

شرکت کیاوب با افتخار آماده طراحی ، راه اندازی و بهینه سازی وب سایت شماست و خدمات مدیریت ، نگهداری و بهینه سازی وب سایت های موجود شما را نیز می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *