طراحی وب سایت یکبار انجام میشود اما نگهداری و به روز رسانی سایت باید مداوم انجام شود. یک وب سایت در حال رشد میتواند توجه و علاقه مخاطبان را جلب کند و باعث شود بازدیدکنندگان فروش شما را افزایش دهند . ایجاد یک وب سایت یک وظیفه چالش انگیز است و گاه حفظ کیفیت آن پر اهمیت تر و چالش انگیزتر است .
با گذشت زمان بروز رسانی سایت امری انکار ناپذیر است بطوریکه لازم است که محتویات را دائما اضافه یا ویرایش کنید و تغییرات رو به جلوی دیگری ایجاد کنید .ما قراردادهای نگهداری و پشتیبانی وب سایت را برای مدت زمان محدودی ارائه میکنیم .
در ضمن برای پاره ای از شرکت ها /سازمان ها ممکن است که به دلائل مختلف مانند عدم وجود یک شخص آشنا به طراحی وب سایت در شرکت ، عدم تمایل شرکت به استخدام یک پرسنل جدید و یا مشغله زیاد پرسنل فعلی و مواردی از این دست ، امکان بروز نگهداری (Up to Date کردن) وب سایت توسط خودشان ، وجود ندارد و این شرکت ها/ سازمان ها تمایل دارند که چنین سرویسی را به همان شرکت طراح وب سایت بصورت برون سپاری (Out Sourcing) واگذار نمایند.
خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت ها عملکرد های مختلفی را شامل میشود مانند مدیریت محتوای سایت توسط افزودن ، ویرایش یا حذف محتوای موجود مانند بروز رسانی اطلاعات محصول یا اخبار شرکت، بکار گرفتن ابزارهای حرکت در سایت (مانند تصاویر و المان ها)، قرار دادن محصولات جدید در سبد خرید، افزودن ویژگی های جدید به وب سایت، نگهداری خبرنامه و لیست های ایمیل، حفاظت در مقابل هر روزنه امنیتی در جریان امور عادی.
شرکت ما متخصصینی در پشتیبانی وب سایت بکار میگیرد که توانایی ویرایش سایت موجود شما را بدون اینکه در محتوا و اندیشه اصلی سایتتان تغییری ایجاد شود را میباشند .
طراحی  وب سایت حرفه ای معمولا دارای درجه بالایی از اهمیت میباشد نگهداری و پشتیبانی حرفه ای وب سایت نیز دارای همان میزان اهمیت است .

چنین سرویسی می تواند شامل موارد ذیل باشد:

– آماده کردن مطالب سایت (متن مربوط به هر مطلب، از طرف کارفرما می بایست ارائه شود ودر شرکت آن  مطلب برای قرار گرفتن در سایت آماده می شود و در محل مناسب در وب سایت قرار می گیرد.)
– معرفی محصول یا سرویس جدید شرکت/سازمان
– اضافه کردن اخبار جدید به سایت
– اضافه کردن مقاله جدید
– اضافه کردن تبلیغات جدید به وب سایت
– اضافه کردن تصاویر جدید
– تهیه عکس (گاهی احتیاج به گرفتن عکس وجود دارد و گاهی می توان آنرا از بانک عکس موجود در شرکت انتخاب نمود)
– ویرایش عکس (تغییر اندازه ، کاهش حجم عکس برای جلوگیری از کند شدن سرعت وب سایت ، سه بعدی کردن ، اضافه کردن متن بر روی آن و … در جهت متناسب سازی تصویر با وب سایت و مطلب مربوطه)
– تهیه فیلم (گاهی وقتها نیاز به فیلم برداری وجود دارد و گاهی مواقع هم می توان از بانک فیلم موجود در شرکت استفاده نمود)
– تغییر وب سایت (به عنوان مثال تغییر جانمایی عناصر سایت ، اضافه نمودن اجزاء جدید به وب سایت ، و مواردی از این قبیل …)
-طراحی وب سایت از ابتدا (در صورت نیاز)