برای هدایت مشتریان و مخاطبان محصولات و یا خدمات خود، به وب سایتی که برای آن هزینه کرده اید، چه راهکاری اندیشیده اید؟

ما این گونه نمی اندیشیم. از دیدگاه ما طراحان و برنامه نویسان اینترنت، برپایی یک وب سایت بدون بازدید کننده، هزینه ای بدون بازگشت و بیهوده به شمار می آید.

بسیاری از وب سایت ها با داشتن نمایی زیبا و پیاده سازی شدن با بهترین فناوری های روز طراحی وب سایت، باز هم جایگاه بسیار بدی در جستجو و موتور های جستجو دارند و این بدلیل آشنایی کم و محدود طراح وب سایت با روش کار جستجوگر ها می باشد.

 

بهینه سازی برای موتور های جستجو، آمیزه ای از به کار گیری هنر و فناوری برای سرآمدی وب سایت ها در موتور های جستجو و هدایت ترافیک بازدیدکنندگان به آن وب سایت ها می باشد.

همانگونه که آگاهید، امروزه اینترنت به جایی شلوغ و پر رقابت تبدیل شده است، قرار گرفتن جایگاه وب سایت شما در رده های بالای موتور های جستجو، کلیدی برای پیشتاری شما در فروش و ساخت مزیت رقابتی پایدار می باشد. بسته فراگیر بهینه سازی موتور جستجوی گیتی گستر، در بر گیرنده رویکردی فرایندگرا برای دستیابی به نتایجی قابل اندازه گیری می باشد.

ما استراتژی های پژوهشی و فنون ثابت شده ای را به کار می گیریم تا شما در موتور های جستجو دیده شوید. از همه مهم تر، ما می دانیم که چگونه می توان به کمک بهینه سازی برای موتور های جستجو، به افزایش فروش دست یافت.

امروزه برآورد می شود که در حدود ۳۲ بیلیون صفحه وب در اینترنت وجود داشته باشد، همچنین  بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان کالا ها و استفاده کنندگان خدمات به اینترنت به عنوان روشی ترجیحی برای تحقیق و انتخاب تامین کنندگان کالا ( تولید کنندگان و فروشندگان) و ارائه کنندگان خدمات روی آورده اند. از این رو بهینه سازی موتور جستجو، یک بخش اساسی از استراتژی آنلاین برای وسعت بخشیدن به بازار هدف محسوب می گردد.

استفاده از بهینه سازی موتور جستجو، موجب بیشتر دیده شدن برند شما و بازگشت سرمایه می گردد.

پیش از آن که شما تصمیم به سوار شدن به کشتی بهینه سازی بگیرید، ما نیازمندی های شما و نیز تحلیل هزینه / فایده  بهینه سازی را برای بررسی بیشتر شما انجام می دهیم.

همانگونه که می دانید رتبه بالای موتور جستجو، همانند یک دارایی ارزشمند می باشد.

درصورتیکه ما صنعت شما را رقابت پذیر ارزیابی نماییم، اقدام به تدوین روشی هدفمند برای دستیابی به نتایج آرمانی خواهیم نمود.

روشن است بهینه سازی موتور جستجو، موجب افزایش فروش خواهد شد، پس سرمایه گذاری بر روی بهینه سازی جستجو، یک سرمایه گذاری هوشمندانه و کارا برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار می باشد.

 

بهینه سازی موتور های جستجو چیست؟

بهینه ‌سازی موتورهای جستجو (سئو : SEO) فرآیندی برای بهبود کیفیت ترافیک بازدیدکننده از سوی موتورهای جستجو می‌باشد. امروزه درصد بسیار بالایی از بازدید وب‌ سایت از موتورهای جستجو روانه وب‌ سایت می‌شود. روزانه میلیون ‌ها میلیون جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو انجام می‌شود و هر سایتی که امتیاز بالاتری از نظر موتورهای جستجو داشته باشد در بالای لیست نتایج قرار می‌گیرند.

مزیت بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو

جستجوگر های وب مانند گوگل به هنگام جستجو، هزاران و بلکه میلیون ها نتیجه را باز میگردانند ولی تنها ۱۰ نتیجه در صفحه ی نخست دیده میشوند. آمار ها نشانگر آن است که تنها ۷% کاربران از صفحه های سوم به بعد نتایج جستجو را مرور میکنند. پس رسیدن به دهک نخست نتایج جستجو هدف بسیاری از مدیران وب سایت ها و دارندگان سایت های اینترنتی می باشد.

وب سایت هایی که در موتورهای جستجو حضور ندارند یا به نوعی حضورشان ضعیف می باشد، بهینه نشده نامیده می شوند. به این معنا که نتوانسته اند به گونه ای در اینترنت و در جاهای مختلف حضور داشته باشند که در صفحات ابتدایی آمده یا در معرض دید عموم قرارگیرند. در حقیقت به علت بی توجهی این گونه وب سایت ها به فعالیتی که کاربر های اینترنتی بر روی اینترنت انجام می دهند، در حال از دست دادن فعالیت تجاری و کسب وکار خود می باشند. آماری که از کشورهای خارجی، خصوصا آمریکا در سایت های معتبر وجود دارد، به این ترتیب می باشد که ۶۷ درصد کاربران اینترنتی و کاربرها، جستجوگر هستند و با جستجو، سایتهای خودشان را پیدا می کنند و ۴۰ درصد از آن کاربران قصد خرید دارند و خدمات و یا کالاهایی که مورد لزوم و نیازشان می باشد را از اینترنت تهیه می کنند. با چنین محبوبیت و عمومیتی بین همه مصرف کننده ها متوجه می شویم که موتورهای جستجو دارای نقش کلیدی در این زمینه می باشند.

به کمک سئو (Search Engine optimization) می توان وب سایت شما را از صفحات انتهایی و میانی نتایج جستجوگر ها به صفحات نخست آورد، از این طریق مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت شما سر خواهند زد و با وب سایت و کسب و کار شما افراد بیشتری آشنا خواهند شد.

از این رو می توان گفت، شما با انجام فرآیند بهینه سازی برای موتورهای جستجو بر روی وب سایت خود، نمایشگاه پر بازدیدکننده و همیشگی از کسب و کارتان در اینترنت برپا نموده اید.

رتبه بندی جستجو گرها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. عواملی همچون عنوان HTML صفحه ، متا تگ ها (ابر داده ها) ، کلمات کلیدی و سرانجام مکان، میزان تکرار و یا چگالی کلمه های مهم در جستجو و…

در کل بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو به گونه ای که در صفحه نخست جستجو ظاهر شود دانشی تخصصی است و به تجربه کاری و عملی نیازمند است.

شرکت فناوران اطلاعات گیتی گستر آمادگی دارد تا با تیمی حرفه ای، جایگاه وب سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقاء داده و با هدایت بازدید کنندگان بیشتری به وب سایت شما، رونق بیشتری به کسب و کار شما دهد. بالا بردن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوی گوگل و یاهو می تواند کسب کار و یا موقعیت شما را متحول کند.

هنر یک مشاور سئو، تنها افزایش شمار بازدیدکنندگان وب سایت شما نیست، بلکه می بایست کارایی وب سایت شما را تا اندازه ای بهبود دهد تا آن بازدیدکنندگان به خریدار محصول و خدمات شما تبدیل شوند.

با بهینه سازی وب سایت:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *