بازاریابی با اینستاگرام یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است. برای موفقیت در آن کافی است مواردی که برای شما ذکر می کنیم در نظر بگیرید. با توجه به حجم زیادی از کاربران در این شبکه اجتماعی، در صورت استفاده درست اینستاگرام می تواند منبع خوبی برای معرفی و فروش محصولات یا خدمات شما باشد.

بازاریابی با اینستاگرام

بازاریابی با اینستاگرام اصولی دارد که باید رعایت کنید. اول از همه به قوانین اینستاگرام توجه داشته باشید. محدودیت های اینستاگرام ممکن است منجر به بلاک شدن صفحه اینستاگرام شما شوند. هر شبکه اجتماعی قوانین مخصوص به خود دارد پس تنها با رعایت این موارد می توانید موفق عمل کنید.

در صورت بلاک شدن در اینستاگرام استفاده از پست های درج کامنت انگلیسی کاملا بیهوده است و باید بدانید که رفع بلاک در اینستاگرام زمان می برد.

بازاریابی با اینستاگرام
در بازاریابی با اینستاگرام سه موضوع مهم مطرح است.

۱- استفاده از امکانات خود این شبکه اجتماعی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود. امکان استفاده تجاری از صفحات تجاری یکی از این موارد است. مورد بعدی آموزش تحلیل صفحات تجاری در اینستاگرام است.

۲- توجه به استاندارد هایی که از نظر عکاسی و ایجاد صفحات جذاب به شما کمک می کند.زیرا استفاده از تصاویر جذاب باعث می شود افراد از صفحه شما استقبال کنند. یادتان باشد چهارگوش عکس برداری کنید.

۳- طرح و برنامه مشخص. قرار است چه چیزی به دنبال کنندگان صفحه خود ارائه کنید؟ در روز قرار است چند پست داشته باشید؟ تعداد پست های زیاد و پشت سر هم و یا با موضوع یکسان باعث خستگی مخاطب و در نتیجه آنفالو کردن می شود. در بازاریابی با اینستاگرام مستمر بودن یک روش باعث می شود فالوئر های شما گیج نشوند. آیا لحن شما در نوشتار کپشن ها صمیمی و گفتاری است و یا رسمی و شرکتی؟ امروز رسمی و فردا صمیمی؟! حسابی افراد را گیج می کنید.

بازاریابی با اینستاگرام

در پایان باید این نکته را در نظر داشته باشید که اصولا در بازاریابی با اینستاگرام تا زمانی که صفحه شما جا بیوفتد و مردم بتوانند با شما ارتباط موثر برقرار کنند، مدت زمانی طول می کشد. دست از تلاش نکشید و به روند خود ادامه دهید. برای شما آرزوی موفقیت در کسب و کارتان را داریم.

بازاریابی با اینستاگرام

در صورتی که نیاز به مشاوره در خصوص بازاریابی با اینستاگرام و استفاده از طرح های ما را دارید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *